wtorek, 22 września 2015

Takie kolorowe poduszki, że hej...:)

Tak, to prawda, okropnie mnie nosi na pastelowe kolory, bardzo je lubię a nawet uwielbiam !

 I biało-szare, różnego rodzaju kombinacyje również. 

Szary ogólnie jest jednym z moich ulubionych kolorów, bywały czasy, kiedy cała byłam w szarościach, poza włosami, które dla kontrastu, zamiast być szaryblond były żółtawyblond :D

I czasem idę tam, w te szarości i szyję, ale wiecie, no nie umiem tak na zawsze. 
Bo ja przede wszystkim dla dzieci szyję i tak mi te kolory pod reke idą, a jak zobaczę tkaninę, która krzyczy do mnie ilością barw, to po prostu portfel sie pruje :) 
Piekne są te jasne dziecięce wnętrza, szare, pastelowe, ale ja jednak chyba w sercu zawsze kojarzę dziecko z kolorem. 
Z wybuchem koloru wręcz. 
No i stąd te wszystkie moje kolorowe rzeczy. 
Sowy, podusie, apaszki, kominy i czapki z kolorowymi pomponami np. :)

A teraz mnie naszło na poduszki wałki, które ogólnie lubię, szyje takie a'la kłoda drewna, szyję podłużne poduszki tzw. podplecki a teraz kolorowe wałki dla dzieci.
 Uważam, że to praktyczny kształt, uroczy i taki po prostu fajniusi.
A Wy co na to?
Jeśli się Wam spodobały -zapraszam na FB :)





3 komentarze: